گام های اجرایی مدیریت و کنترل پروژه

  • فاز اول: ‌شناسایی فعالیت‌های مرتبط با پروژه‌ها

  • فاز دوم: شناسایی خصوصیات مرتبط با هر فعالیت از قبیل زمان شروع و پایان هر فعالیت، پیش‌نیازها و پس نیازهای هر فعالیت و غیره

  • فاز سوم:‌ تهیه فایل‌های نرم افزاری ( MSP ) مرتبط با پروژه (تعریف تقویم پروژه و زمانبندی، آماده‌سازی فرمت گزارش‌گیری)

  • فاز چهارم: گردآوری اطلاعات پیشرفت پروژه در طول اجرای پروژه و ورود اطلاعات به نرم‌افزار

  • فاز پنجم: ارائه گزارش‌های مختلف به مدیریت ارشد پروژه به صورت هفتگی و ماهیانه شامل پیشرفت واقعی و برنامه‌ای

  • فاز ششم: پیگیری روزانه امور مربوط به کنترل پروژه‌ها (مایلستونها، مشکلات، تأخیرات و ...)

  • فاز هفتم:‌ برگزاری جلسات هفتگی جهت تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و اصلاح برنامه مستند سازی روند اجرای پروژه

  • فاز هشتم: نمایش و ارائه پیشرفت کار در جلسات کارشناسی

  • فاز نهم: تنظیم و ارائه گزارشات موردی مورد نیاز کارفرما در چارچوب وظایف مندرج در موضوع این قرارداد

در یک نگاه

این مجموعه در از سال 1388 فعالیت خود را به صورت مشاوره و در زمینه مهندسی صنایع و مدیریت با بهره‌گیری از فارغ التحصیلان و دانشـجویان رشته‌های مختلف علی‌الخصــوص مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی اصفهان شروع نموده و توانسته در مدتی کوتاه... ادامه مطلب

ارتباط با ما

شعبه مرکزی : اصفهان، خیابان آپادانا دوم، کوی بهمن شمالی، بن بست طاووس یک
تلفن: 36619981(31)98+
شعبه 1:شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان،ساختمان فن آفرینی2،واحد116
 تلفن: 33931131(31)98+
پست الکترونیک: info@arnacorp.org
همراه: 5144 533 913 98+ و 2717 004 912 98+