ارزیابی عملکرد و جبران خدمت

 

ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان قسمت اول

ارزیابی عملکرد

عدم هماهنگي و فقدان انعطاف­ پذيري لازم در عصر رشد تکنولوژي و بازاررقابتي قوي،عقب­افتادگي و چه بسا ورشکستگي سازمان­ها را فراهم مي ­آورد. در راستاي تطابق با نيازها، تحليل شرايط به ‌منظور افزايش اطلاعات مورد نياز سياست­گذاران اثر بسيار مهمي در آگاهي وانتخاب راه ­هاي مناسب براي دستيابي به اهداف دارد. همچنين بهبود دائمي و پيوسته سازمان، وابسته به توانايي سازمان در ارزيابي و اندازه­ گيري عملکرد فرآيندهاي کليدي سازمان مي­باشد. سازمان­ها اهميت ارزيابي با ثبات و بدون تناقض را تشخيص داده و لذا سيستم­هاي ارزيابي عملکرد متنوعي را در طي ساليان اخیر مورد استفاده قرارداده ­اند.

نظام جبران خدمت

امروزه نگاه ابزاري به انسان و استفاده از سبك‌هاي سنتي مديريت جاي خود را به سبك‌هاي نوين هدايت، رهبري، توانمندي، ارزيابي و همكاري كاركنان داده و منابع انساني را بعنوان با ازرش‌ترين سرمايه سازماني رقم زده است. بطور كلي يكي از حوزه‌هاي تخصصي و موثر در كيفيت نيروي انساني در سازمان، موضوع جبران خدمات كاركنان استكه به وضعيت نظام پرداخت مالي، غيرمالي و جبران خدمات كاركنان در قالب ارضاي نيازهاي درون شغلي و برون شغلي مي پردازد.

جهت مشاهده سایر پروژه ها کلیک نمایید...

پروژه های مربوط به این حوزه

در یک نگاه

این مجموعه در از سال 1388 فعالیت خود را به صورت مشاوره و در زمینه مهندسی صنایع و مدیریت با بهره‌گیری از فارغ التحصیلان و دانشـجویان رشته‌های مختلف علی‌الخصــوص مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی اصفهان شروع نموده و توانسته در مدتی کوتاه... ادامه مطلب

ارتباط با ما

شعبه مرکزی: اصفهان، خیابان آپادانا دوم، کوی بهمن شمالی، بن بست طاووس یک
تلفن: 36619981(31)98+
شعبه 1: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان،ساختمان فن آفرینی 2،واحد 116
 تلفن: 33931131(31)98+
پست الکترونیک: info@arnacorp.org
همراه: 5144 533 913 98+  و 2717 004 912 98+
شعبه 2: مشهد، خیابان امام خمینی، کوچه امام خمینی(54)، پلاک 188/1
همراه :  09151178138