ارزیابی عملکرد و جبران خدمت

 

ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان قسمت اول

 

ارزیابی عملکرد

عدم هماهنگي و فقدان انعطاف­ پذيري لازم در عصر رشد تکنولوژي و بازاررقابتي قوي،عقب­افتادگي و چه بسا ورشکستگي سازمان­ها را فراهم مي ­آورد. در راستاي تطابق با نيازها، تحليل شرايط به ‌منظور افزايش اطلاعات مورد نياز سياست­گذاران اثر بسيار مهمي در آگاهي وانتخاب راه ­هاي مناسب براي دستيابي به اهداف دارد. همچنين بهبود دائمي و پيوسته سازمان، وابسته به توانايي سازمان در ارزيابي و اندازه­ گيري عملکرد فرآيندهاي کليدي سازمان مي­باشد. سازمان­ها اهميت ارزيابي با ثبات و بدون تناقض را تشخيص داده و لذا سيستم­هاي ارزيابي عملکرد متنوعي را در طي ساليان اخیر مورد استفاده قرارداده ­اند.

نظام جبران خدمت

امروزه نگاه ابزاري به انسان و استفاده از سبك‌هاي سنتي مديريت جاي خود را به سبك‌هاي نوين هدايت، رهبري، توانمندي، ارزيابي و همكاري كاركنان داده و منابع انساني را بعنوان با ازرش‌ترين سرمايه سازماني رقم زده است. بطور كلي يكي از حوزه‌هاي تخصصي و موثر در كيفيت نيروي انساني در سازمان، موضوع جبران خدمات كاركنان استكه به وضعيت نظام پرداخت مالي، غيرمالي و جبران خدمات كاركنان در قالب ارضاي نيازهاي درون شغلي و برون شغلي مي پردازد.

در یک نگاه

این مجموعه از سال 1388 فعالیت خود را به صورت مشاوره و در زمینه مهندسی صنایع و مدیریت با بهره‌گیری از فارغ التحصیلان و دانشـجویان رشته‌های مختلف علی‌الخصــوص مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی اصفهان شروع نموده و توانسته در مدتی کوتاه... ادامه مطلب

ارتباط با ما

شعبه مرکزی: اصفهان، خیابان آپادانا دوم، کوی بهمن شمالی، بن بست طاووس یک
تلفن: 36619981(31)98+
شعبه 1: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان،ساختمان فن آفرینی 2،واحد 116
 تلفن: 33931131(31)98+
پست الکترونیک: info@arnacorp.org
همراه: 5144 533 913 98+  و 2717 004 912 98+